Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta
Maj30

Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta

Miejskie przestrzenie wypełniają coraz liczniejsze reklamy wielkoformatowe. Pojawiają się na specjalnych tablicach i banerach wieszanych na elewacjach budynków. Coraz częściej można też spotkać je na peryferiach miasta. W ostatnich czasie zaczęły one wychodzić na peryferie miasta. Tam informują przyjezdnych o ofercie lokalnych sprzedawców i zakładów usługowych.   Reklamy wielkoformatowe to jedna ze skuteczniejszych form dotarcia...

Read More
Przydadzą się katalogi i pieczątki
Maj13

Przydadzą się katalogi i pieczątki

Ofertę firmy można przedstawić potencjalnym klientom na co najmniej kilka sposobów. Jedną z najbardziej popularnych form promocji są foldery i katalogi. Pierwsze z nich służą do tego, by zwrócić uwagę na ofertę. Zadaniem katalogów jest natomiast jej szczegółowe zaprezentowanie, a adresowane są do osób, które wstępnie wyraziły chęć nawiązania współpracy ze sprzedawcą towaru lub usługi. Jeśli chodzi o katalogi firmowe B5 druk ich...

Read More
Są dokumenty, które trzeba niszczyć
Kwi30

Są dokumenty, które trzeba niszczyć

Formularze wypełniane przy okazji załatwiania spraw urzędowych i biznesowych wymagają wpisania do nich niektórych danych wrażliwych. Takie informacje nie mają prawa dostać się w ręce osób do tego nieupoważnionych. Dane, które mogą stać się drogocennym łupem dla złodziei to głównie dane osobowe i informacje, które mają strategiczne znaczenie w działalności firmy. Inną kategorię stanowią informacje tajne. Do nich dostęp mają jedynie...

Read More
Kaseton przyciąga jak reklama
Kwi21

Kaseton przyciąga jak reklama

Dobra ekspozycja towaru to podstawa jego udanej sprzedaży. Zbyt duża liczba asortymentu zgromadzonego na jednej półce tworzy bałagan i chaos. Trudno w takich warunkach wypatrzeć coś, na co warto wydać pieniądze. Kiepska ekspozycja nie świadczy dobrze o sprzedawcy. Sugeruje, ze ma on lekceważące podejście do klienta.   Dobrym rozwiązaniem na budowanie u klientów pozytywnego wrażenia już od pierwszej chwili po przekroczeniu progu...

Read More
Trzeba mieć oko na konkurencję
Mar22

Trzeba mieć oko na konkurencję

Funkcjonując w świecie biznesu ani przez chwilę nie można zapomnieć o konkurencji. Analiza działań rywali może być bardzo dobrym motywatorem do działania. Podpowiada sprawdzone rozwiązania, dzięki czemu w sposób znaczący może przyspieszyć rozwój firmy i znacznie skrócić jej drogę do zysków.   Monitorowanie konkurencji jest praktyką, która na początku działalności firmy ma szczególne znaczenie. Taka praktyka powinna poprzedzić...

Read More