Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta
Maj30

Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta

Miejskie przestrzenie wypełniają coraz liczniejsze reklamy wielkoformatowe. Pojawiają się na specjalnych tablicach i banerach wieszanych na elewacjach budynków. Coraz częściej można też spotkać je na peryferiach miasta. W ostatnich czasie zaczęły one wychodzić na peryferie miasta. Tam informują przyjezdnych o ofercie lokalnych sprzedawców i zakładów usługowych.   Reklamy wielkoformatowe to jedna ze skuteczniejszych form dotarcia...

Read More
Są szkolenia, których nie warto przegapiać
Maj21

Są szkolenia, których nie warto przegapiać

Rynek pracy nie lubi osób, które nie chcą się rozwijać. Rozwój zawodowy to ciągłe doszkalanie się i zdobywanie nowych kompetencji. Czasy, gdy dyplom potwierdzający zdobycie wykształcenia nawet na najbardziej prestiżowej uczelni wystarczył, by piastować wysokie stanowiska minęły bezpowrotnie. Dzisiaj swoją wiedzę wyniesioną ze szkoły trzeba na bieżąco uzupełniać.   Każdego dnia ogłaszane są nowatorskie metody pracy i podejścia do...

Read More
Są dokumenty, które trzeba niszczyć
Kwi30

Są dokumenty, które trzeba niszczyć

Formularze wypełniane przy okazji załatwiania spraw urzędowych i biznesowych wymagają wpisania do nich niektórych danych wrażliwych. Takie informacje nie mają prawa dostać się w ręce osób do tego nieupoważnionych. Dane, które mogą stać się drogocennym łupem dla złodziei to głównie dane osobowe i informacje, które mają strategiczne znaczenie w działalności firmy. Inną kategorię stanowią informacje tajne. Do nich dostęp mają jedynie...

Read More
Trzeba mieć oko na konkurencję
Mar22

Trzeba mieć oko na konkurencję

Funkcjonując w świecie biznesu ani przez chwilę nie można zapomnieć o konkurencji. Analiza działań rywali może być bardzo dobrym motywatorem do działania. Podpowiada sprawdzone rozwiązania, dzięki czemu w sposób znaczący może przyspieszyć rozwój firmy i znacznie skrócić jej drogę do zysków.   Monitorowanie konkurencji jest praktyką, która na początku działalności firmy ma szczególne znaczenie. Taka praktyka powinna poprzedzić...

Read More
Gadżet reklamowy – Słodki, czy praktyczny?
Mar13

Gadżet reklamowy – Słodki, czy praktyczny?

Pomysłów na promocję nie brakuje ani pracownikom agencji reklamowych, ani przedsiębiorcom którym zależy na tym, by informacja o ich działalności gospodarczej dotarła do jak największej grupy odbiorców, a sama firma kojarzyła się przyjemnie. Ogromnym powodzeniem cieszą się wszelkiego rodzaju gadżety zadrukowane nazwą konkretnej firmy.   Mały gadżet reklamowy to doskonały dodatek do pakietów informacyjnych rozdawanych przy okazji...

Read More