Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta
maj30

Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta

Miejskie przestrzenie wypełniają coraz liczniejsze reklamy wielkoformatowe. Pojawiają się na specjalnych tablicach i banerach wieszanych na elewacjach budynków. Coraz częściej można też spotkać je na peryferiach miasta. W ostatnich czasie zaczęły one wychodzić na peryferie miasta. Tam informują przyjezdnych o ofercie lokalnych sprzedawców i zakładów usługowych.   Reklamy wielkoformatowe to jedna ze skuteczniejszych form dotarcia...

Read More
Kaseton przyciąga jak reklama
kwi21

Kaseton przyciąga jak reklama

Dobra ekspozycja towaru to podstawa jego udanej sprzedaży. Zbyt duża liczba asortymentu zgromadzonego na jednej półce tworzy bałagan i chaos. Trudno w takich warunkach wypatrzeć coś, na co warto wydać pieniądze. Kiepska ekspozycja nie świadczy dobrze o sprzedawcy. Sugeruje, ze ma on lekceważące podejście do klienta.   Dobrym rozwiązaniem na budowanie u klientów pozytywnego wrażenia już od pierwszej chwili po przekroczeniu progu...

Read More
Profesjonalna fotografia sprzyja sprzedaży
kwi13

Profesjonalna fotografia sprzyja sprzedaży

Zakupy online są coraz bardziej popularne. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na profesjonalistów, którzy potrafią atrakcyjnie zaprezentować na zdjęciu produkt z oferty sprzedawcy internetowego. Dlaczego warto zainwestować w specjalistę z tej dziedziny?   Fotograf produktowy wie, po jakie narzędzia sięgnąć i w jaki sposób je wykorzystać, by wydobyć z produktu jego walory. Umie dobrać odpowiednie tło i ustawi kadr w taki sposób, by...

Read More
Umowa określa obowiązki i gwarancje
mar30

Umowa określa obowiązki i gwarancje

Świeżo upieczeni właściciele nowych mieszkań znają już umowy deweloperskie. To kontrakt zawierany pomiędzy deweloperem sprzedającym mieszkanie i jego nabywcą. To bardzo ważna procedura w procesie zakupu nieruchomości. Warto więc poświęcić czas na dokładne zapoznanie się z treścią zapisu. Koniecznie trzeba zwrócić uwagę, czy nie w nim pułapek, które w określonych okolicznościach zdejmują z przedsiębiorcy pewnie obowiązki, a nabywcę...

Read More
Gadżet reklamowy – Słodki, czy praktyczny?
mar13

Gadżet reklamowy – Słodki, czy praktyczny?

Pomysłów na promocję nie brakuje ani pracownikom agencji reklamowych, ani przedsiębiorcom którym zależy na tym, by informacja o ich działalności gospodarczej dotarła do jak największej grupy odbiorców, a sama firma kojarzyła się przyjemnie. Ogromnym powodzeniem cieszą się wszelkiego rodzaju gadżety zadrukowane nazwą konkretnej firmy.   Mały gadżet reklamowy to doskonały dodatek do pakietów informacyjnych rozdawanych przy okazji...

Read More