Dobra ekspozycja towaru to podstawa jego udanej sprzedaży. Zbyt duża liczba asortymentu zgromadzonego na jednej półce tworzy bałagan i chaos. Trudno w takich warunkach wypatrzeć coś, na co warto wydać pieniądze. Kiepska ekspozycja nie świadczy dobrze o sprzedawcy. Sugeruje, ze ma on lekceważące podejście do klienta.
Dobrym rozwiązaniem na budowanie u klientów pozytywnego wrażenia już od pierwszej chwili po przekroczeniu progu sklepu jest wykorzystanie witryny stojącej. Najlepiej przeszklonej z każdej z czterech stron. Takie witryny stojące pozwolą klientowi obejrzeć interesujący go przedmiot z każdej strony, bez potrzeby zdejmowania go z półki i brania do ręki.
Dużym wsparciem w każdej działalności są kasetony reklamowe Warszawa ma wiele agencji i zakładów, do których można zwrócić się o pomoc przy ich projektowaniu i zlecić produkcję. Kaseton zawieszony nad wejściem jest dobrą informacją o tym, co można zastać w danym miejscu, jaki asortyment znajduje się w ofercie sklepu i na jaką usługę można liczyć w danym punkcie. Mijane w drodze do pracy mogą sprawdzić się jako reklama. W chwili, gdy trzeba będzie np. wybrać się na zakupy, pamięć przywoła miejsce z szyldem.
Najnowsze komentarze