Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta
Miejskie przestrzenie wypełniają coraz liczniejsze reklamy wielkoformatowe. Pojawiają się na specjalnych tablicach i banerach wieszanych na elewacjach budynków. Coraz częściej można też spotkać je na peryferiach miasta. W ostatnich czasie zaczęły one wychodzić na peryferie miasta. Tam informują przyjezdnych o ofercie lokalnych sprzedawców i zakładów usługowych. Reklamy wielkoformatowe to jedna ze skuteczniejszych form dotarcia...
Są szkolenia, których nie warto przegapiać
Rynek pracy nie lubi osób, które nie chcą się rozwijać. Rozwój zawodowy to ciągłe doszkalanie się i zdobywanie nowych kompetencji. Czasy, gdy dyplom potwierdzający zdobycie wykształcenia nawet na najbardziej prestiżowej uczelni wystarczył, by piastować wysokie stanowiska minęły bezpowrotnie. Dzisiaj swoją wiedzę wyniesioną ze szkoły trzeba na bieżąco uzupełniać. Każdego dnia ogłaszane są nowatorskie metody pracy i podejścia do...
Wirtualny adres, wirtualne biuro, realny biznes
Koszty związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej zdają się nie mieć końca. U każdego początkującego przedsiębiorcy potrafią wywołać spory zawrót głowy. Większość z nich korzysta z każdej okazji, by zaoszczędzić na wydatkach zanim pojawią się zyski. W pierwszym okresie funkcjonowania firmy na rynku jest to konieczne, a możliwości na ciecie kosztów jest wiele. Pod uwagę można wziąć np. wirtualne biuro w Krakowie. Nie wiążą się z...
Gadżet reklamowy – Słodki, czy praktyczny?
Pomysłów na promocję nie brakuje ani pracownikom agencji reklamowych, ani przedsiębiorcom którym zależy na tym, by informacja o ich działalności gospodarczej dotarła do jak największej grupy odbiorców, a sama firma kojarzyła się przyjemnie. Ogromnym powodzeniem cieszą się wszelkiego rodzaju gadżety zadrukowane nazwą konkretnej firmy. Mały gadżet reklamowy to doskonały dodatek do pakietów informacyjnych rozdawanych przy okazji...
Logo gra na skojarzeniach
Logo firmująca daną działalność gospodarczą dla wielu przedsiębiorców wydaje się być zbędnym dodatkiem, na stworzenie którego nie warto wydawać pieniędzy. To bardzo lekceważące podejście. Może ono skutkować tym, że zanim dane przedsiębiorstwo zapuści swoje korzenie na rynku, upłynie dużo czasu. To znacznie opóźni moment, w którym firma zacznie przynosić konkretne zyski. Warto mieć świadomość, że nawet najprostszy znak graficzny będzie...
Najnowsze komentarze