Reklamy wielkoformatowe zdobywają miasta
Miejskie przestrzenie wypełniają coraz liczniejsze reklamy wielkoformatowe. Pojawiają się na specjalnych tablicach i banerach wieszanych na elewacjach budynków. Coraz częściej można też spotkać je na peryferiach miasta. W ostatnich czasie zaczęły one wychodzić na peryferie miasta. Tam informują przyjezdnych o ofercie lokalnych sprzedawców i zakładów usługowych. Reklamy wielkoformatowe to jedna ze skuteczniejszych form dotarcia...
Kaseton przyciąga jak reklama
Dobra ekspozycja towaru to podstawa jego udanej sprzedaży. Zbyt duża liczba asortymentu zgromadzonego na jednej półce tworzy bałagan i chaos. Trudno w takich warunkach wypatrzeć coś, na co warto wydać pieniądze. Kiepska ekspozycja nie świadczy dobrze o sprzedawcy. Sugeruje, ze ma on lekceważące podejście do klienta. Dobrym rozwiązaniem na budowanie u klientów pozytywnego wrażenia już od pierwszej chwili po przekroczeniu progu...
Profesjonalna fotografia sprzyja sprzedaży
Zakupy online są coraz bardziej popularne. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na profesjonalistów, którzy potrafią atrakcyjnie zaprezentować na zdjęciu produkt z oferty sprzedawcy internetowego. Dlaczego warto zainwestować w specjalistę z tej dziedziny? Fotograf produktowy wie, po jakie narzędzia sięgnąć i w jaki sposób je wykorzystać, by wydobyć z produktu jego walory. Umie dobrać odpowiednie tło i ustawi kadr w taki sposób, by...
Reklama weszła w social media
Reklama umieszczana w mediach społecznościowych przechodzi swój złoty czas. Wszelkie social media skupiają wokół siebie coraz więcej osób, a ich użytkownicy tworzą małe społeczności. Odpowiednie platformy sprzyjają poszukiwaniom osób o podobnych zainteresowaniach i związaną z nimi treścią. To idealne miejsce, by ze swoją ofertą trafić do dużej grupy konkretnych odbiorców. Coraz więcej firm z tego korzysta. Reklama w social mediach ma...
Przyda się wizytówka
Wizytówki każdego dnia zdobywają kolejnych zwolenników. To bardzo prosty i szybki sposób na przekazanie swoich danych kontaktowych osobie nimi zainteresowanej. Wystarczy sięgnąć do kieszeni i wyjąć niewielki bilecik z wydrukowanym imieniem, nazwiskiem, numerem telefonu i wszystkim, co pozwoli zidentyfikować dana osobę i jej działalność. To oszczędność czasu, którego nie trzeba tracić na dyktowanie. Warto zainwestować w wydruk...
Najnowsze komentarze